sábado, 15 de marzo de 2008

Yuhuuuuuu!!!!!!



No se me ocurre otra manera para definir la salida de hoy. El retorno a la bici. El domingo pasado ya hice una horita treinta, para desentumecer las piernas y el martes una hora de rodillo, para no perder mucha comba. Pero hoy he salido con Karli y he celebrado por todo lo alto el verdadero retorno a la bici. Que bien me lo he pasado!. 2 horas 25 minutos para 51 km y una media de 21,4 subiendo los puertos de Orrius y Parpers, genial! Para ser el primer día no está mal. Y lo mejor de todo, es que esto es sólo el principio.
.

Gracias a Karli por traer la cámara, sin ella no podrias ver estas fotos al más puro estilo Zugasti.

12 comentarios:

karli dijo...

Eiiiiiiiiii!!!!!!!!!! que guai que ha estat avui eh? serà per que fot 4 mesos que estavem esperant agafar les bicis? La veritat es que per ser el primer dia no ha estat malament fisicament parlant, un cop hem baixat parpers hem mantingut un bon ritme fins a la nacional...despres l'aire en contra ens ha donat una mica per sak però be...
Per cert ja m'he comprat el casc, un Giro amb els colors de la Real Societat,jejejeje...al Forum i estaba d'oferta per 55 eurillos, puta mare!!!! Vinga crack que vagi be la setmana, ja et farè d'escut davant de les indignacions dels bloggeros especialment d'en PimPam Pons!!!

Oscar 1977 dijo...

Que bé que s'ho paseu, pillastres!!!!

David Rodriguez Roures dijo...

Si la primera vais asi como seran las ultimas,la camara nuestra gran amiga,hay que inmortalizar los buenos momentos,un saludo.

SANTI PONS dijo...

jejejeje ... Ferran,tota la raó, al mes pur estil Zugasti, això si, t'ha faltat anar a tota ostia darrera un camió, jejeje .... Karli, va que ens veiem la setmana que vé, sortida globera total!!! una abraçada a tots dos,vaia cracks!!!!!

Ferran Vila dijo...

Karli, bon dia, bona ruta. millor companyia...una canya. I com et dic encara queda tela, je,je. Un Giro sempre és un bon casco pero amb aquests colors encara més, je,je. Dimecres ja us explico com han anat aquest dies.

Bé no Oscar, avui a sigut superiro.

David esperemos más adelante podamso darle más canya. Me encantan la fotos pero siempre me dejo la cámara.

Santi lo del camió és "de locos", je,je. La setmana vienent he de quedar. Visca la bici!!!

The Dark Knight dijo...

Ahí,Ahí,ciclando,ciclando....mola,mola. Cuidaito que te enganchamos también para Empúries heh! jeje.
Yo también soy de dejarme algo siempre,cuando no es la cámara,es la batería,cuando no,la tarjeta.... y así me va.....Adeu.

Francisco Castaño dijo...

Tenias ganas de bici ehh?

Yo también por eso estos días a disfrutar a tope. Como de goza.

Esas fotos a lo Zugasti son guapas, yo también he hecho algunas, si es que navegando por aquí se aprende mucho, a ver si aprendemos también a pedalear como él.

Saludos.

TRI-CAS dijo...

Buenas salidas este finde!!!!!
El lunes 24 os animais al recorrido de la cicloturista????
Salida globera!!!!

Fuerza !!!

robert mayoral dijo...

qui ha fet les fotos en marxa?? que le quito 3 puntos coño!!!

Fran dijo...

Molt bo el comentari d'en Robert ;-)))))
Us veig pletòrics, es veu que teniu una bona càrrega d'endorfines, ànims, campió.
Per cert, Ferran, ja em diràs com t'ho has fet per convèncer en Karli de comprar-se un casc de l'Espanyol...

karli dijo...

Fran no siguis capullot que es de qualsevol equip que vagi de blanc i blau menys de l'apaño!!!!!! però sobretot de la Reial Societat eh!!!
Akest Robert està fet un policiaco de cuidado, el Sargento Ironman!!

Ferran Vila dijo...

Adrià la marató m'ha engaxat per sempre, això si a Empueries com no sigui d'espectador no em veureu, je,je.

Francisco, con aprender lo de las fotos me comformo, aprender algo de pedalear del maestro Ibon seria la leche.

Toni el lunes creo que lo tenemos mal, ya te diré algo, en principio hemos quedado el sábado con Santi, pero aun no hemos definido el sitio. Si puedes y te animas ya sabes.

Ja, ja, Robert, si t'explico el pique que vaig tenir amb 2 urbanos just arribant a casa, ja,ja...és que a mi la "autoritat" em possa, ja,ja.

Fran de momento ho estic de pletòric. Al Karli no ho reconeijerà, però tan "paquí pallà" i al final casco perico, ja,ja.

Powered By Blogger