viernes, 25 de abril de 2008

Cambio paella por plato de postre

He sustituido el pedalier 105 por un Ultrega Compact

Después de unos cuantos kilómetros con la Ditec, se han confirmado mis primeras impresiones. Para mover con soltura el 39x25 hay que tener unas patas que no son las mías. Así que, aconsejado por mi a amigo Pau, pro de la mecánica, he decidido cambiar los platos de 52/39 por unos copact de 50/34. Con estos desarrollos no iré más rápido y los del C.C. Routier me tendrán que seguir esperando, pero creo que podré disfrutar bastante más de la bici, mejorando mucho la cadencia. Mañana he quedado con “Il profesore” Santi Pons, sonat entre los sonats, para que me guíe por las carreteras del Bergadà, espero que no me lleve a su “tontodromo”, hay que hacer algún puerto para probar los nuevos desarrollos.

8 comentarios:

David Rodriguez Roures dijo...

Uno tiene que mirar lo que mas la conviene,yo estoy igual,aunque estoy empezando voy preguntando y voy aprendiendo,y todo me aconsejan poner un plato mas pequeño,en los puerto me cuesta mucho subir y si me pongo de pie los cuadriceps se me bloquean,espero que los disfrutes.
Como va la lesión,vas corriendo,un saludo.

Francisco Castaño dijo...

Has hecho una buena elección, yo me puse el compact en octubre y creo que es el mejor cambio que le he hecho a la bici, ya nos contarás como va.

Saludos.

karli dijo...

Ja l'hi estàs fotent al tunning amb la Ditec!!! qui et va fotre nanu! a la que has vist que aquests del Routtier s'escapen ja busques solucions...sempre ens quedarà una mica d'E.P.O.,jajajaja.
A veure si aquests dies de la setmana vinent quedem i hem foto les piles que m'estic robellant!!!!
Demà piscina...quina son m'entra nomès de pensar-hi!!!!!!!

javipobla dijo...

Ferran jo he fet el mateix que tu fa 15 dies,per moure tot allò me'n feia un fart,espero que vagis molt millor així.Salut!

Oscar 1977 dijo...

No sé, no sé... tants plats perquè? si jo l'última vegada que vaig agafar una bicicleta de muntanya amb canvis no sabia ni com fer-ho... plat petit al darrera, gran al davant.... o al reves, ahhhhh!!! quin rotllo no em vaig aclarir.

robert mayoral dijo...

jo no ho acabo de veure això, ja explicaràs les experiències i sobretot la diferència que notes!!

Byk dijo...

Gràcies Ferran per el suport rebut!!! lo del tri de mataro casi que esta confirmat , avisam quan ens puguem inscriure!!! Jo tambè porto compact i em va molt be, no fa falta més plat a no ser que tinguis les cames de Mayoral!!! jejejeje

Ferran Vila dijo...

El compact, es lo suyo Davis. Más plato para los pros. De momento no corro, pero por lo que me han dicho lo que aparece ne la resonancia no es nada grave. A ver que dice el trauma. Espero quemar zapatillas en breve. Gracias i ánomo con la bici que es muy bonita.

Francisco, yo creo que si no tienes unas patas estilo Zugasti el 39 es un suplicio con rutas con puertos largos. Ya te contaré. A tope con la piscina.

Ep, que això del compact es del tot legal. I també t'he de dir que si no tiras no tiras, ni amb compact ni res. Vinga poset les piles que ja ve la caloreta i hem de fer molts kilolmetres.

Javi, em sembla que ha de anar de conya, jo nomes porto 2 sortides, aquesta setmana acabaré de veure com va i diumenge tinc la proba de foc amb els declub. Ja us ho explicaré.

Oscar, això és com si a mi em diuen que tinc que fer marxa, segur que em sobra un peu, je,je. vinga fot-li a la bici que segur que ajuda a recuperar la lesió...i després una mica de piscineta i...tri al canto, ja,ja.

Home Robert, tú no ho veus per que estás un nivell (o 1000, je,je) per sobre del nostre, si has de competir suposo que et pots veure curt de desarrollo, però si no tens moltes pretensions es molt millor poder fer ports (sobre tot el llargs)amb cadencia alta que no atrancat, al final acumulas molt més esgotamente muscular.

Super Byk, ja estaré atent al tema inscripció. Buscarem un bon lloc per fer el dinaret i celebrar que ja hi ha un altre finisher en el Sonatas, je,je. Exacte amb les cames del Mayoral el compact es una "mariconadeta", je,je.

Powered By Blogger