domingo, 6 de abril de 2008

Una de cal y otra de arena

Esta ha sido la primera semana de preparación para el triatlón, pero se ha parecido más a una semana de preparación para una especie de acuatlón. Ya que, y ahí va la de arena, mi rodilla no avanza y no he podido correr nada. La semana que viene tocará visitar al traumatólogo, por que mi fisio no ha podido encontrarme ninguna lesión muscular o tendinosa. La cosa empieza a mosquearme. A ver como evoluciona.
La de cal me la ha dado la bici, cada día me siento más a gusto y esta semana he podido meter 2 sesiones de rodillo de una hora y 163 km en la carretera. La sesión más larga la de ayer llegando hasta Tordera y acabando muy justo a causa de un viento infernal de cara, si no me engancho a una grupeta en Llavaneres igual aun estoy en la carretera.
Y siguiendo con la cal, 4100 metros de natación, con madrugón incluido el miércoles para sumar una sesión más y creo que un poquito de mejora en la piscinas aunque sea a cuentagotas.
Los entrenos variados se me hacen muy amenos y sobre todo no se hacen nada duros a nivel psicológico comparados con la preparación del maratón, dondo no hacia nada más que correr y correr. Claro que como nunca estamos contentos, ahora echo de menos el running.

20 comentarios:

Francisco Castaño dijo...

Estoy contigo en lo de que los entrenos se hacen amenos, a mi hasta la natación me gusta y eso que dicen que es aburrida.

Suerte con esa rodilla.

Saludos.

javipobla dijo...

Ferran espero que lo del genoll no sigui res i aviat puguis tornar a correr,portem una setmaneta de vent que no vegis,quan el tens en contra n'hi ha per llençar la bici.

CARLES dijo...

Ei bones Ferran!!!

Estic igual q tu tinc el genoll q me dona pel cul i no saben q es. Bici b, nada tb pero en pic corro 5km me comença a tibar com si el tinguessa inflat. I ja no se q fer pq el fisio res, el osteopata tp. Ara provaré tb amb el trauma a veure q.
Anims d mentres ens queda la bici!!
Salud i força!!!

Ferran Vila dijo...

Si me dicen hace 3 meses que me iba a pasar bien nadando no me lo creo. A por ello Francisco.

Javi, el dissabte em vaig cascar mes de 50 km amb vent de cara i sol, va haver un moment que cuasi llenço la bici a la via.

Donsc sí que estem igual Carles. Tinc hora per el trauma la setmana vinent, a verue si amb alguna eco o resonancia em diuen algo. Que tinguis sort.

xavier novell dijo...

salut desde el baix montseny xavalin... donç a veure quin dia ens trobem per les carreteres del maresme..... recupere't aviat , la bici t'anirà millor que corre avans de trobar el problema de genoll.... salut i records.

karli dijo...

Ei mega crack! com vas? be veig que al final trobes a faltar el tema running...sindrome d'Estocolm es diu això oi? tan de patir i ara el nen te ganes de correr!!mai està be dir-ho però es el millor moment per estar lesionat i no poder còrrer!! d'aquí a 4 dies ja estas amb les bambes posades altre vegada, no pateixis!!!!
Akest finde te deixat sol a la carretera i no ho has desaprofitat, al contrari per que sempre he pensat que per culpa meva no et deixo entrenar suficientment be i t'agobio una mica les sortidetes amb bici...
Vinga crack a veure si el proper cap de setmana podem fer alguna coseta...ens trukem!

Byk dijo...

Ferran, tranquil quie això del genoll no serà res greu.. aprofita amb la bici que tambè es disfruta molt, veig que ja et fots sessions de natació de les bones, m'alegro!! Com portes el tema de la singlespeed???

Routier_Luis67 dijo...

Hola Ferran, el año pasado me paso algo parecido a lo q te esta pasando ahora. Cuando acabe la temporada de ciclocross tenia un ligero dolor en la parte interna de la rodilla izq. que me impedia rendir mas. Me volvi loco intentando aliviarlo. No habia forma. Y un dia se me ocurrio revisar el materia, mire las distancias entre sillin y pedal, retroceso, etc... y descubri el origen de mi dolor de rodilla. El sillin debido a una caida estaba ligeramente desplazado (se habia doblado una de las barillas). Revisa el material y las medidas de la bici. ¿Te has hecho una resonancia para descartar que no sea de cartilago? Yo tengo condropatia rotuliana en las dos piernas y la unica forma de detectarlo fue la resonancia. Suerte y animo

Oscar 1977 dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Oscar 1977 dijo...

Mentre puguis anar fent amb la bici, rai. Així dones temps per esbrinar que tens al genoll, que per cert hauriem de muntar un club... Ja tens mono de carrera? mai estem contents, ohi?

SANTI PONS dijo...

Ferrannnnn,
vaig de cul ultimament,entre entrenar i currar no m'ho atrapo, quan ens veiem??? va digues algo!!!! proposa, pero cervera es bastant dur!vols pujar i organitzem la nostra propia cicloturista?

robert mayoral dijo...

llàstima de la maleida "rudilla" que si no...a veure si te l'encerta el traumatòleg!

ANDRES dijo...

ANIMO FERRAN, PRONTO LA RODILLITA DELS COLLONS DEJARÁ DE MOLESTAR...YA LO VERÁS!!!
JOER ESTAS FINO EH!!! CREIA QUE LAS PIERNAS DE LA FOTO ERAN LAS DEL CONTADOR!!!!
ANIMO CRACK!!!!!!!!!!!!!

Ferran Vila dijo...

Hola Xavier, de oment bici i a veure que passa. Gràcies i benvingut per aquí.

Karli, que dius, el que m'agobia és sortitir sol, lo bé que m'hagues anat un relleu teu el finde passat. Aquest dissabte podriem pujar a Can Pons, no? Parlem.

Byk, no hem vull agobiar amb el genoll bici, natació i gel, molt de gel i a veure que diuen. La piscina si 1500 són sesison de les bones...je,je. Avans de que s'acabi el mes he de tenir la bici a casa, no pataixis, que en quant la monti penjo el post de mecànica.

Luis, el dolor me viene despues de la maratón i la bici la tengo medida con el bikefiting, así que no cfreo que venga de ahí, el jueves que viene tengo hora con el trauma a ver que dice.

Que va Osca, no estem mai contents, sempre volem algo més, no se si es que som uns incomformistas o uns torra collons, je,je.

Santi podriem buscar-no una ruta de 3-4 horetes i venim dissabte a primera hora. Que et sembla. Ja t'enviaré un mail.

Llastima Robert, per que estic a tope de ganes, que hi farem, com dic jo al sofà mirant la tele no et lesiones.

Ja, ja, Andrés, pobre Contador si tubiera estas piernas, no iba al Tour ni este año...ni nunca, ja,ja. Gracias por lo ánimos.

David Rodriguez Roures dijo...

Eso suele pasar,lo primero es recuperarte bien esa rodilla,haber si hay suerte y te dicen que es lo que tienes,que para lesiones fantasma con la mía es suficiente,de todos modos todo ese fondo que hiciste para la maratón esta ahí,por un tiempo sin correr no pasara nada,aprovecha para nadar mas,160km son seguidos,eso es una etapa del tour,que bárbaro.
Un saludo

Ferran Vila dijo...

Daivd, en eso estoy pedaleando y nadando y a esperar que me dicen. Los 160 son en dos dias una salida de 50 y otra de 113, aunque tengo que decir en mi favor que los 113, son en solitario y con un viento de cara a la vuelta de cagarse. Los 160 del tirón no pueden tardar mucho, je,je. Saludos

TRI-CAS dijo...

Ferran!!!!
Que pasa tio con esa rodilla!!!!!
Dale caña y ya veras como se calla!!!!
Mañana quedare con Santi te vienes a rodar un rato!!!!
Llama a Santi y ya te dira como quedamos!!!1
Fuerza!!!!

Fran dijo...

Ànim, Ferran, espero que lo del genoll sigui res...a reveure, pot ser de nou per la platja...i records pel Supporter

Pluriesportista dijo...

Iep Ferran, ahir a la tarda ens en van donar una altra d´arena eh! Wino que hi farem! Anims que la lesió segur que desapareixerà i et marcaras uns peazo entreaments de cara als tris!

Ferran Vila dijo...

Toni a ver si me pasas la fotos del sábado. Lio de darle caña creo que funciona despues de la 5 horas de bici de este finde està mejor.

De part teva Fran. A veure si cuant ja estic bé del genoll ja t'han donat l'alta esportiva. Ànims.

D'"arerna" ja en portem un camió, ja,ja. Continuem acumulant kilometres