lunes, 14 de abril de 2008

Semana de pocos kilómetros

Una semana más sigo sin golpear el asfalto con mis zapatillas. El jueves tengo hora con el traumatólogo para que le den un vistazo a la rodilla. Mientras tanto sigo acumulando con la bici los kilómetros que el trabajo me deja. Esta semana pocos, 129 y una sesión de rodillo de una hora. Ochenta y cuatro kilómetros los hicimos Karli y yo junto a Toni Riera en Vilafranca, intentando seguir la estela de este miembro dels Sonats y su espectacular Specialiced Transition. Misión imposible, Toni sigue con pie firme su camino hacia el Ironcat y ahora mismo solo le “chupamos” rueda cuando nos deja. Por el camino visitamos a Luichi y sus encantadoras hijas, que nos hicieron esta foto y nos invitaron a unas cocacolas milagrosas.
De izquierda a derecha, Luichi, Tricas, Karli y el menda unos cuantos Sonats por el Penedes.

La piscina también la he tenido condicionada por el trabajo, sólo he podido hacer 3600 metros. Espero poder recuperar algo la semana que viene y sobre todo empezar un curso de técnica de natación que me hace mucha falta.

16 comentarios:

robert mayoral dijo...

bona sortideta la del dissabte, en Karli diu que has de comentar alguna cosa.....
ja veuràs que bé anirà el curset de tècnica de natació per millorar ràpidament!

Francisco Castaño dijo...

Tranquilo, que ya volverás a trotar, ya verás.
Veo que el domingo lo pasaste bien y es que no hay nada mejor que una buena salida en bici con buen tiempo.

Un curso de natación, que suerte poder hacer uno de técnica lo bien que me vendría a mi.

Saludos.

karli dijo...

Ei que diu el resucitat? aqui tothom m'està preguntant a veure que cony va pasar...tu mateix...
Crec que ens veurem en el curs de natació, ja he trucat i crec que tambè hi anirè. Si coincidim en el mateix carril ens podriem anar donant d'osties perque així et vagis acostumant al que et trobaras el dia dels tris!!!
El meu vagatge natatori fa por: 3 sesions desde...ostia ni m'enrecordo però jo diria que fot com tres o cuatre mesos que no vaig a nedar!!!joder per que la piscina de casa està tancada sino m'hi fotia ara mateix!!!
Cap de setmana de pedals a tope, jo al meu ritme patètic i tu cada dia estas mes fort, ho sento no en se mes!!!igual hem pesa la merda que porto a la bici...a veure si serà això!!!

David Rodriguez Roures dijo...

De momento mejor esto que nada,espero que el traumatologo te de buenas noticias y puedas poco a poco volver a golpear el asfalto y poder preparar bien el triatlon,un saludo.

Oscar 1977 dijo...

Ja diras que et diu el traumatòleg. Espero no sigui res important. A mi dimecres també em diuen quelcom definitiu. Salut, ara més que mai, buaaaa!!!!!

Ferran Vila dijo...

Espero que el curset de tecnica fagi efecte, al final em sembla que el Karli també s'apunta i anirem amb la Laia, la meva dòan, tots cap a l'aigua. Lo del dissabte ja us ho explico quant ens veiem, je,je.

Francisco, en nuestro club hay muchos horarios, nosotros iremos a las 20:15, 2 días por semana, al menos en teoria, luego seguro que el trabjo me impide ir a todos. Ya tengo gans de correr, quien me lo iba a decir.

Karli, per donar-nos de pinyos a la piscina no pateigis, al hora que anirem hi ha tanta penya que ja en rebrem, ja. Per cert l'horari es bo per quedar una mica avans i fer ni que sigui 30 minutets de runing algín día, al menys quant em funcioni el genoll. Per cert, sap on van el del routier aquedt cap de setmana?. Donc a pujar les Antenes, je,je. Jo igual me apunto, per allò del Sonats, ja,ja. Hem de buscar la bona posició a la bici, segur que amb això i paciencia millores molt.

Eso espero David, tengo ganas de hacer entrenos de transición. Espero que mejoremos todos de nuestras lesiones.

Salut Oscar, a veure si sortim de totes aquestes lesions, sembla que hi hagi pasa.

Anónimo dijo...

!!Tranquilo!! la rodilla se arregla con un buen plato de "crema catalana" en este fin de semana, os aseguro que es "mano de santo".
Supporter.

SANTI PONS dijo...

Ferrannnnnnnnnnnn,
menys mal que no va passar res a la sortida de vilafranca!anims i a pedalar que hem de fer gran el club de sonats ... jo cap a fer el sonat a Vitoria, jejejeje... una abraçada Crack!!!!

Byk dijo...

Ferran lo del club de Sonats ens ve que ni pintat!!! jejeje Que bona la foto amb el sombrero de Tricas!!!! cuidat aquest genoll i anims en la natació!!!

Ferran Vila dijo...

Supportes, a ver si es verdad lo de la crema catala milagrosa. El domingo te lo digo.

Santi tú ets el presi dels Sonats per merits propis, ja,ja. A veure si quedem algún día avansd de Vitoria.


Byk ja ho veus, varem passar per la Cantina del Luichi, je,je. Apreta força que Lisboa està aquí.

Fran dijo...

Hola Ferran, ja he vist al blog d'en Karli que el trauma no t'ha vist res d'important al genoll. Espero que la resonància ho confirmi. Quin puntàs lo del barret mexicà d'en Tricas, la propera, tots amb ell...i en alguna baixada sortiu volant...

SANTI PONS dijo...

Dissabte que ve ferran, parla amb el lakerman!una abracada

Ferran Vila dijo...

Fran en concret em va dir que la exploració era totalment anodina (aborrida?). Dilluns em fan la resonancia. A veure que diuen. Lo de barret es tipiquit del Sonats, ja,ja. Salut.


Santi, odio cocina, dissabte vienent ho tinc bé. OK.

TRI-CAS dijo...

KUATE AQUI HAY TOMATE, ANDELEEEE!!!!

Menuda salidita , hoy hemos repetido con Luichi le he explicado todas las peliculas que vivimos!!!!!

Ese sombrero hay que llevarlo a las pruebas!!!!!

Fuerza!!!

javipobla dijo...

Ferran que tal el genoll?ja pots troatr una mica?aquestes setmanes de pluja poc entreno és pot fer o sigui que recuperat bé i a veure si ens trobem en alguna ciclo.

Ferran Vila dijo...

Bien tri-cas. Dale ritmo. Yo no me pude quejar del finde 166 km, en 2 días dos puertos de 4ª y uno de 1ª, a muerte des de el km 0. Seguimos pedalenando, luego existimos, al menos deportivamente habando, ja,ja.

Javi de moment de correr res. Aquí hi hagut foradillos de sol per anar fent. Lo de la ciclo ho he de fer. Salut