domingo, 16 de diciembre de 2007

Siete días más

Siete días más y seis sesiones más de entreno en las que he incluido una de piscina, con la “friolera” de 1000 metros de natación. Como diría aquel, un pequeño paso para muchos, un gran paso para mi que el agua hasta no hace mucho solo la utilizaba para beber. Esta semana ya debo haber acumulado casi 60 km de carrera a pie, cosa que me hace ser más optimista de cara al primer gran objetivo de la temporada, la maratón de Barcelona. No es que crea que voy a hacer un “tiempazo”, pero empiezo a darme cuenta que si las cosas siguen así, el objetivo principal que es acabar en unas condiciones decentes, se podrá alcanzar. Ayer un entreno de transición con Karli con vistas al datlón de Cabrils, la verdad es que estos éntrenos me parecen muy divertidos y se hacen muy amenos. Hoy he cerrado la semana con una tirada larga por montaña que tenía que ser de 90 minutos, pero las sensaciones de pesadez en las piernas me han hecho recortar hasta los 80. Para la semana que vine empiezo ya con las primeras series, de momento por tiempos, las series por distancias vendrán después de Cabrils.
Esta semana he planificado un poco el camino hacia Barcelona, así que a la espera de tener la agenda laboral cerrada, pienso hacer la media maratón de Granollers y en enero Sitges o Terrassa en función de la “puñetera” agenda. Ah!, se me olvidaba, también hemos puesto el árbol de Navidad.

Árbol gentileza de Karli. ;-)

17 comentarios:

karli dijo...

be Ferran, anar sumant de mica en mica...vas be tranquil, la marató la faràs segur i amb millor temps del que et penses ja veuras...
No m'caba d'agradar l'arbre, es molt ple d'abaix i al mitj fa com una pelada i la part de dalt torna a ser plè...bueno a caball regalat no l'hi miris el dentat!!!
Aquesta setmana truquem i fotem unes series, quin dia les vols fer?

Plani dijo...

Ahi ahi! aggüita agüita!!! que sepas que a parte de para beber, el agua se utiliza para ducharse eh!!! que ya va tocando jeje!!!

A que tri te vas a apuntar para debutar?

suerte en cabrils!

Mariona dijo...

Natació?? Bé bé! Ja comença a sortir la vena triatlera, jeje. Ara a l'hivern s'hi està molt bé a la piscineta, ja ho aniràs veient!

Ferran Vila dijo...

Bé Karli ja m'estic animant, a veure les primeres curses com van. Són la clau per veure com anirà BCN. L'arbre es molt xulo, això sí venia amb habitants, ja ja. Aquesta setmana tinc previst 4x9' soposo que dijous, m'aniries de conya com a llebre, et truco.

Ja,ja,ja...Plani és que como aquí hay sequia nos duchamos con wisky, ja,ja...No se donde debuataré.De momento me centro en la maratón luego haré un pequeño descanso y a partir de ahí decidiré.

Mariona si que s'està bé a dintre de l'aigua, però al bestuaris del CN Premià fot un fred que pela, ja, ja. A veure per la primavera consegueixo que em surin les cames, ja,ja...Cuidat molt la lesió.

Byk dijo...

Ferran amb aquests volums de running a Bcn no et veure el pèl, bueno a seguir entrenant que Cabrils ja esta aquí!!! Com està el dinaret per després??

Ferran Vila dijo...

Doncs jo encara els vec una mica justos, en fí. El dinaret l'hem acabar d'organitzar, parlaré amb el Karli i fer un post per possar la llista dels que anem i on anems.

Salut.

Plani dijo...

Para las series en piscina, me las copio en un papel pequeño, como una chuleta del cole pero un poco mas grande jeje. Lo mojo un poco en la piscina y lo pego en la pared donde no le de el agua al dar la vuelta, un poco alto, el;papel queda enganchado todo el rato, si lo desenganchas se rompe, asi que dejalo hasta el final

javipobla dijo...

Ferran,ja veuras com la marató et sortirà molt bé,jo també vaig debutar a Bcn l'any passat,molta sort i acumula km que és el principal.

Ferran Vila dijo...

Lo de la chuleta ya lo habia pensado, es que si no no hay manera de acordarse de todo el rollo este de la piscina, gracias Plani.

Javi gracies pels ànims, en això estem anar a fegint kilometres. A veure com va.

Fran dijo...

Hola Ferran, ja veig que ho portes molt bé lo de la marató, et trobo enfiladíssim amb tots els entrenos. Segueix així i que no pari el ritme. Per cert, m'ha encantat el vídeo de l'entreno de natació per triatlò, si vols jo puc ajudar-te a entrenar amb el meu caiac... jejejeje

TRI-CAS dijo...

Hola ferran.
60km corriendo si eso es lo que hago en todo el año!!!!!
Lo de la piscina, a ojo de buen cubero o sino lo que dice plani va muy bien!!!!
Yo lo tengo medido por tiempo, tantos min tantos metros, sabiendo cual es tu tiempo a los 100m.
Pon fecha para tu debut que estaremos todos acompañandote!!!!!

Abraham dijo...

Caraaaam kin arbre, fa goig!!!!! Mola veure't animat altre cop amb el tema entrenos, molt bé nanu la Marató la faràs i de sobres!!!! Per l'aigua no pateixis jo i en karli també nadem una mica xipi xape....je je je!!!!! Ànims Ferran!!!!

Ferran Vila dijo...

Primer agrair-vos a tot els ànims. Lo millor de haver fet aquest blog és la gent tant collonuda que estic coneixent. Gràcies un altre cop.

Fran faig el que puc, de tant en tant el Karli em dona canya i em va molt bé. El vido és la pera cada cop que el veig em trenco de riure. No ho diguis gaire que si no a l'estiu et fitxem per que ens fagis d'asistencia als entrenos al mar.

Tri-cas, esta semana voy un poco "petao" ayer me hice una horita por el paseo de Palma y me note cargadillo, bajaré un poquito el pistón esta seman...pero la que vien canya otra vez. Lo de la piscina es una risa a veces no se ni cuantos metros llevo, ja, ja.

Abraham estic "entxufadisim" un altre cop, però una mica cagat per la marató, a veure com va. A l'aigua ja m'he auto batejat com el "Supersardineta", ja, ja. A veure quant coincidim en un entreno, encara t'he de presentar la ditec, ja,ja.

SANTI PONS dijo...

Ferran,
marato BCN: sub3h30min!

Anónimo dijo...

Pues yo pensaba que te había enseñado que tambien servía para lavarse de cuando en cuando.¿O no?.
Supporter.

Abraham dijo...

Hei Ferran!!!! Vàreu fer el Du ahir amb en Karli, al final? Espero que si, i que anés de conya....Cabrils és teu, Crak!!!!! Ens veiem.

Ferran Vila dijo...

Uf, Santi sub 3:30 són "palabras mayores", tinc programadas dues 1/2 maratons que em diaran el temps objectiu a BCN, però el principal es acabvar amb bones sensacions.

Supportes que hay que ahorrar agua, aqui wisky o congac para la ducha, ja,ja.

Que va Abraham, el Karli estava fotudot y amb el mal día que feia jo nomes vaig poguer rodar 75 minutillos amb la mountain. De tota manera pel que se el duatló es durillo sobre tot el primer sector. A veura com va, vindras al dinar?

Powered By Blogger