domingo, 9 de diciembre de 2007

Semana de puente


Una semana más y el "cangelo" me aprieta. Veo que voy justo de kilómetros pero Karli dice que esté tranquilo, que para Barcelona aun queda tiempo. Tendré que hacerle caso. Esta semana no ha sido muy fructífera, primero una leve sobrecarga en el isquiotibial me dejó sin correr el martes que aproveché para hacer pesas e intentar sobrevivir a una sesión de natación, sin comentarios. El miércoles por la noche pusimos rumbo a Palma de Mallorca mi mujer y yo, donde hemos pasado 3 días. El paseo marítimo de Palma es fabuloso para hacer tiradas largas, si no te da una gastroenteritis el primer día que llegas claro...al final solo puede correr el sábado y me pase un día en la cama del hotel. Por lo demás turismo y buen comer, cuando se pudo. Y hoy domingo hemos rematado la semana con una sesión de MTB, algunas trialeras y buena conversación con Karli. Con la voluntad de seguir metiendo kilómetros en el diario de entrenos y buscar retos motivantes, si no pasa nada, creo que estaré en la salida del duatlón de Cabrils el día 30. Creo que podemos preparar alguna reunión de "bloger's", a ver si sale.

13 comentarios:

karli dijo...

Que collons ha de passar, tu a Cabrils com un Pepe!
Dissabte vinent fotarem una transi ben parida per que sí! ja ho veuras.
Ja t'ho he dit avui tranquil amb la marató que hi ha temps, per exemple la sortida d'avui et pot haber anat millor que sortir una horeta a correr tu sol, tranquil Ferran tranquil!!!

Byk dijo...

Tranquil Ferran que a la marató em tindras de company globero per a foterli una ostia al muro aquest dels collons quan ens aparegui que el fotren fet pols!!

Santi Pons dijo...

jejejeje ... karli, no sabia que l'expressio "com un pepe" tambe la feieu servir al maresme, jo la dic cada dia, jejejej

Ferran,
Ni cabrils ni cambrils, jo nomes esmortzaré,eps, xocolatada eh!!!! Si hagues sapigut que anaves a palma t'hagues recomanat alguns llocs per anar a menjar!palma es una delicia!

Mariona dijo...

Que guai unes minivacances per Mallorca!!! Cap a Cabrils hi falta gent. Per cert, us vull veure a tots per la duatló de Folgueroles del dia 13 de gener!

Ferran Vila dijo...

Karli ja saps que ets el meu "gurú" de la Marató axí que lo que tu diguis. Ja tinc ganes de que sigui dissabte, aquesta semana es farà llarga.

Byk comte amb mi per fotre-li osties al muro aquest, ok?

Santi a Palma vaig com a minin un cop al mes a currar con un Pepe, je,je i bibliotecas no t'en sabria dir però restaurants...Això de que esmorssir sens patir..no se no se, ja,ja.

Mariona han sigut unes mini vacances motl xules. Home Sitges, Cabrils, Folgueroles, al final farem la volta a Catalunya.

Jorge Reynal dijo...

Mierda hermano, la gastroenteritis es una mierda (literal y figurativamente hablando). Dicen que el huevo frito que hace mal es el numero 10, los anteriores no pasa nada.
A meterle fuerte.

ANDRES dijo...

ANIMO FERRAN!!! NON STOP!!!
MOTIVACION A TOPEEEEE!!!!!!!!!
SALUDOS!!!

Ferran Vila dijo...

Tu lo has dicho Jorge, no hace falta añadir nada más. Por cierto como va el entreno para Estocolmo?.

Gracias Andres.Lo mismo digo. Como dice Santi en 2008 hay que ir a por todas.

karli dijo...

ja he vist el video de Cabrils, jo crec que això ho puc fer...ara no tinc ni papa de quines trialeres son eh...

TRI-CAS dijo...

Veo que por mi tierra te trataron bien, ami ya no me dejan volver!!!!!
Yo soy de un pueblo de la isla, y sa roqueta como decimos tira mucho!!!!
El 30 puede que estemos en parrilla ya veremos!!!
saludos!!!

Ferran Vila dijo...

Karli no em ploris mes, a Cabrils ens repassaras a tots, amb la ventatja que pillaras als 5 km primers ja t'em vist prou. Guarda birras...

Tri-cas, a la Illa sempre em tracte molt be. El que m'encantari es anar-hi algún cop amb la bici.

karli dijo...

Però animalot, fem numeros: que et puc treure corrents si es que et trec algo?10 segons per km. son 50 segons en total, a la primera pujadeta ja m'has passat amb la bici mamó!!! res res les birres les guardes tu!!!!

Ferran Vila dijo...

Vale, doncs el primer que arribi que guardi les birres i no ens barallems OK?, ja,ja.