domingo, 23 de diciembre de 2007

Menos es más

Esta semana, después de la tirada larga del domingo me encontraba bastante cargado de piernas, así que decidí bajar un poquito el pistón para ver si es verdad eso de que "menos es más". Tampoco es que me haya instalado una hamaca y me haya tumbado a la "bartola", por que como decimos por aquí "no està el forn per llomguets". El martes tuve el placer de hacer un rodaje por el paseo de Palma de Mallorca, como me gusta este paseo para correr, sobre todo en invierno cuando no hay tanta gente.

Paseo Maritimo Palma de Mallorca

Otro descanso el miércoles y muy buenas sensaciones en las series del jueves, 4x9', nada del otro mundo pero un buen entreno para ir cogiendo sensaciones de velocidad. Viernes y sábado han estado marcados por la lluvia. El viernes por la tarde a penas me dio tregua para correr 30' y luego al gimnasio a pelearme con las pesas. El sábado entre la lluvia y el frió me volví para casa con 75 míseros minutos de MTB. Por la tarde 1000 m. de natación para al menos acordarme de donde está la piscina. Hoy estaba harto del frió y la lluvia y entre esto y la morriña que tengo siempre de Collserola, he decidido coger el coche e irme a hacer la tirada larga a Carretera de les Aigües. Para los que lo no conozcáis este lugar os diré que es una pista prácticamente llana en su totalidad que debe terner casi 10 km de largo, situada en la cara sur de la Sierra de Collserola con unas vistas impresionantes de la ciudad de Barcelona. Cuando vivía en Barcelona este era uno de mis lugares habituales de entreno. Me he presentado allí con la intención de hacer un rodaje progresivo de una hora y media y entre el lugar y el solecito que ha salido, he acabado el rodaje a tope y con muy buenas sensaciones. En definitiva otra buena semana de éntrenos. La que viene tampoco quiero apretar mucho la máquina, ya que el domingo tenemos el Duatlón de Cabrils. Después tendremos una buena comida en Cal Gras, que ha organizado Karli, con un grupo de amigos “blogers”.

12 comentarios:

karli dijo...

Nano com et fotis tanta canya i com jo no hem tregui aquest cony de gripasso em fotaràs una canya que ala marató de Bcn no et veure el pel!!!
M'has de dur un dia a la carretera de les aigues que no hi he anat mai i hem fot il.lusió anar-hi.
Dinarot que ens fotarem a Cal Gras!
De futbol val mes no parlar del puto barça i felicitarte per el bon final d'any dels teus perikitos, avui em doneu enveja i tot, acabar l'any amb derrota a casa i amb el Madrid!!! de tota manera Bon Nadal!!

Santi Pons dijo...

Ferran,
bon final d'any en els entrenaments, bon nadal i aper la marató de Barcelona!
P.D.us canviem al Dani pel Laporta!

karli dijo...

No Santi no! els dos al mateix sac que son tots dos uns pirates de m... Hem de repescar en Sandro Rossell sino ens enfonsarem!!!

Abraham dijo...

Ferran bons entrenos nanu...el dia que portis en Karli a la carretera de les aigües jo m'apunto...ja em lligaré una corda a vosaltres i així us podré seguir...je je je!!!!
BON NADAL!!!!!! P.D. Ni Dani ni Laporta.....NÚÑEZ i CRUYF!!!!!!!!

Ferran Vila dijo...

Karli, tranquil per arribar al teu nivell encara em falta menjar moltes sopes. Pel que fa el futbol no et puc enganyar estem eufòrics. Això sí no patiu que per bé o per mal en cara queda molta tela per tallar. El proper rodatje despres de Cabrils anem a Carretera és un lloc molt guapo per rodar.

Santi, Bon Nadal. Barcelona està cada día més centrat en el punt de mira. Amb lo del Dani i el Laporta li he de donar la raó al Karli no són massa de fiar cap del dos.

Abraham èl cap de setmana passat Cabrils tots cap a Collserola. Ni un ni l'altre, per president del Barça el Karli i per L'Espanyol jo mateix, al menys sentim més la samarreta que els que hi ha ara.

Mariona dijo...

Bon Nadal i feliç 2008 Ferran!! Que vagi molt bé per Cabrils.

PD: A Can Barça s'ha de fer una neteja, i de la bona! Començant pel Roni, continuant per l'Etoo, etc.

javipobla dijo...

Bones festes Ferran,tens pensat fer alguna cursa en plan test per entrenar la marató?Cuidat.

robert mayoral dijo...

doncs en trobarem per Cabrils...
bones festes!

Byk dijo...

Bon Nadal Ferran!! Ostia quina máquina estas fet!! te la fots nedant a Palma de Mallorca i després et fots un running com si res...bufff jajaja Ens veiem a Cabrils company!!!

Ferran Vila dijo...

Bon Nadal Mariona. No patiu que el futbol es per disfrutar.

Javi bones feste. Segur que faig la 1/2 de Granollers al Febrer, al Gener encara no puc inscriurem en lloc per que depenc de la feina, però si puc faré Terrassa o Sitges. Auqestes mitjes seran la pedra de toc per Barcelona.

Bones festes Robert. Fins el día 30.

Byk els de la Transmediterrania s'estan plantejant la viabilitat del negoci, ja,ja...Bon Nadal i fins diumenge.

Fran dijo...

Ei! Ferran, Bon Nadal i a gaudir de les festes des d'el 3er lloc. Felicitats company!

Anónimo dijo...

!!!!Ahora os veo bien orientados !!!!.Lo de Can Gras es lo mas guay.Lo otro mucho correr "pa que".
Supporter.