viernes, 28 de diciembre de 2007

Mi otra gran pasión

Miles de cristales de nieve se estrellan contra mis gafas mientras encadeno un viraje tras otro, rítmicamente, siguiendo el ritmo de mi propia respiración, mientras mis esquís entran y salen del manto nival, como si volara, pero sin alas....Me encantaría que esto fuera un relato real, pero tengo que deciros que es tan falso como la mas cutre de la leyendas urbanas. Estos día los hemos pasado esquiando, mi otra gran pasión y os prometo que lo he estado buscando, pero no encontrado por ninguna parte el monumento al inventor del cañón de nieve, por que si no hubiera sido por estos artilugios creo que pocos metros de desnivel hubiéramos acumulado. No se si es el cambio climático, pero la última temporada fue paupérrima por lo que ha la nieve se refiere y esta va por el mismo camino. Las estaciones palian la falta de precipitación con la nieve artificial, caninos blancos surcan la montaña verde y marrón, son lo suficiente para matar el “gusanillo”, pero si quieres esquiar con mayúsculas tienes que jugar a la lotería, por que necesitas un montón de pasta para largarte a los Alpes y aun así no te aseguras el oro blanco, casi mejor la primitiva y te vas a las Rocosas. De momento ya tenemos los primeros descensos de la temporada en los equis y le pondremos una velita al santo que toque, para que nieve un poquito más y así de paso en primavera siga saliendo agua del grifo.


Con mi mujer, Laia, una autentica fanática del esquí

12 comentarios:

TRI-CAS dijo...

Que envidia , yo creo que este año hare otro "0" en mi lista y no podre subir!!!!!
Suerete mañana!!!! a tope desde la salida!!!!!!

Abraham dijo...

Kina enveja neeeeeeeeeenn!!!!!!!!! K guai, disfruta a saco k diumenge et tocarà patir....!!!!! A veure si tots el bloggers fem una sortideta a la neu un dia d'aquests!!! Ens veiem demà!!!!

robert mayoral dijo...

jo també crec que aquest any serà pobre pel que fa al tema neu...crec que aquest any tindré poques ocasions per pujar a esquiar...però com continuem així, aviat arribaran els hiverns sense neu....
A passar-ho bé!!

Ferran Vila dijo...

Vale Toni aré lo que pueda, ja,ja. Buscate un hueco y sube a marcarte unos virajes, pocas cosas hay como esta.

Fins demà Abraham, segur que pateixo com un cabró per que aquesta semana no es que no hagi entrenant és que a sobre me he matxacat am l'esquí, a veure com va. Jo ja m'apunto a la sortida aquesta.

Robert, la cosa va malament, a mí també m'agrada molt l'esquí de montaña i als cims encara es veu més que cada any es pitxor. El problema es que la falta de neu es dolent per tot, no nomes per l'esqui. Fins demà.

karli dijo...

Doncs nen aqui el bloggero antineu!
Odio anar a esquiar! quan facin neu calenta potser m'ho pensarè però mentrestant a casa amb la manteta ja estic be!
Nomès hem faltaria l'esqui! jo en conec una que a leshores si que hem deixa definitivament, no m'imagino dientl'hi a la meva dona que vull uns esquis...hem penja!!!
A part les cues que us menjeu per poder arribar a les estacions, despres el xulillo que et bacil.la, el pijito que fot ràbia i quan estàs rebentat...agafa el cotxe i torna a fer cua per tornar a casa!!..uhhh que divertit això d'anar a esquiar!!!
Ens veiem demà...

SANTI PONS dijo...

Ferran,
jo com el Toni, aquest any 0 dies d'esqui!l'any passat si que vaig anar bastant a baqueira pero aquest any complicat! disfruta que hi haura poca neu crec, si més no em sembla que vindrà tard!!!!

Ferran Vila dijo...

Karli a mi es que la meva dona ja em va coneixer amb els esquis a casa, je,je. Ah! tantes cues no es fan i el xulillo que et bacil.la avegades sóc jo, ja,ja,ja....Fins demà.

Santi la poc que hi hagi la esquiarem i si ve tard millor així allargarem la temporada d'esquí de montanya. Al final no vens demà?.

Mariona dijo...

És una passada anar a esquiar, en totes les seves modalitats (alpí, de muntanya, de fons). A gaudir-ne tu que pots!!!!!!!!!

Anónimo dijo...

Yo creo que los pingüinos tendriais que buscaros algun otro deporte para los "ratitios libres".
Supporter.

Anónimo dijo...

!Que guapa está la Laia!.
Supporter.

javipobla dijo...

Ferran bon any nou,aquest hivern esta la cosa fatal per esquiar,molt fred pero poca neu.

Ferran Vila dijo...

Mariona lliscar per la neu amunt o vall es el millor que hi ha, per mi es insuperable.

Supporter si pudieramos te aseguro que alguna cosilla más hariamos. Laia siempre esta guapa y en cima tien es don para quedar siempre perfecta en la fotos, ja,ja.

Bona any Javi, a veure si hi ha sort, han anunciat nrvades per finals de setmana.

Powered By Blogger