lunes, 31 de diciembre de 2007

Duatlón de Cabrils

A las 7:45 diana. Hoy vamos cerquita de casa y no hay que madrugar en exceso. Yogurt con cereales, un plátano y dos galletas como desayuno. Lo cargo todo en el coche y a las 8:45 estoy en casa de Karli. Al pobre un gripazo lo a dejado fuera de juego y no podrá correr hoy, pero se marca un puntazo acompañándome como “claca", luego se unirán por sorpresa Juan y Abraham, a todos gracias por los ánimos y las fotos.
Aparcamos, recojo el dorsal y a montar el box. Saludamos a Robert al que ya no veré hasta el final del duatlón, igual que a Pau, que “solo” ha hecho segundo. El último en llegar es Byk con su chica Jessi, que se note que vienen de lejos, por fin nos conocemos en persona.
A las 10:00 en punto dan la salida, empiezo a correr como puedo, sin apretar la máquina por que no conozco del todo el circuito, pero sabiendo como es la zona seguro que nos caen unas buenas cuestas. Como la policía no es tonta, efectiamente casi en el primer kilómetro nos meten un cuestón que ya nos pone ha cien. Al final los 5 kilómetros de carrera a pie se me hacen cortos, esperaba sufrir un poco más y no es pasión por el masoquismo.
Hago una transición decente, excepto que olvido parar el crono y al carajo los parciales, me subo a la bici y en los cuatro primeros kilómetros ya veo que la cosa se hará larga. El circuito de bici es divertido y poco técnico así que llevo el ritmo que las piernas me permiten, o sea bastante atrancado. Llego a la segunda transición sin ningunas ganas de correr, como buen novato me salto mi box y tengo que volver atrás, por lo demás salgo rapidito sin marcar el parcial en el crono, para variar. La primera cuesta es para echarse a llorar, no se si tengo gemelos o un par de piedras. La tragedia se masca en el ambiente en forma de tirón, pero al final llega la bajada y los gemelos siguen en su sito, cuando mejor tengo las piernas ya llego a meta, bastante fresco pero bien castigado muscularmente. Eso sí, tampoco paro el crono que yo soy muy respetuoso con las tradiciones. Al final un carrera muy divertida, unos cuantos kilómetros sumados y un gran remate de la jornada con una buena comida entre amigos hablando sin parar de carreras y futuros proyectos.

Ahora acabo de ver la clasificació ( http://www.triatlo.org/08result/08dmcabrilsm.pdf ) y la cosa ha ido como me esperaba. El primer parcial puesto 195 (0:28:11). Con la bici, que es lo mio, me voy al 171(1:24:56) y el último tramo lo hago arrastrandome cual gusano, para hacer un timpo que me deja el 219 (0:14:58) de este sector, puaj!...Al final posición 192 y un tiempo total 2 horas 8 minutos que para mi no está del todo mal. La conclusión es que hay que mejorar mucho la bajada de la bici (y un montón de cosas más), donde pierdo más tiempo a causa de unas "patitas de pollo" que no aguantan esta "tralla".



Llegando a la segunda transición.

Byk , llegando a meta.

El menda llegando a meta. La zancada delata el estado muscular de mis piernas.

La "troup" después del entrecot.

El resto de la semna ha sido la típica semana de vaciones, no muy probechos para los entrenos (sólo un día de running y 2 dias de esquí) pero muy divertida que para eso estamos en navidades.

23 comentarios:

Abraham dijo...

Nanuuuuuu!!!! Sembles un pro en aquestes fotos neng!!!! La foto de la Troupe un 10...!!! K tinguis un bon fi d'any xavalot!!!!

Abraham dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Byk dijo...

Ferran quina foto més guapa la de la bici, el Karli està fet un crack de la fotografia!!! Molt bona cursa i disfruta-ho perque no et tornare a deixar guanyar tan fàcil!! jejeje Bon any nou!! per tu tambè Abraham!! ( com no tens blog tel felicito aquí)

robert mayoral dijo...

encantat de saludar-te in person... veig que tens molt d'estil baixant amb la btt, tot el contrari que jo....bueno a veure si coincidim en més curses, i jo no em perdo l'entrecott de després...que per lo vist va ser de lo milloret!!
BON ANY1

karli dijo...

Collons quina foto la de la bici! el que l'ha fet ha de ser un crack de la fotografia!jejejeje...
Ara que llegint la crònica m'hagues molat veure el moment que et pases de llarg del teu box i has de tornar enrera, tipical del debut...
Quina enveja hem doneu tots plegats cabrons! la propera no me l'ha perdo segur!!!
El dinar collonut eh!!!!
Vinga a veure si ens veiem aquesta setmana i sortim un dia amb la bici i hem portes a fer el circuit de la duatló...
Bon cap d'any perico!!

Ferran Vila dijo...

Abraham feliç 2008, moltes gràcies pels ànims i les fotos d'air, va ser un gran dia. Per cer la foto es de les teves, encar no tenia la del Karli que es gairabé la mateixa però de mes aproo.

Byk a la propera "pique" colce amb colce tota la cursa. La foto es del Abraham però fent justicia encar mola més la del Karli que poder veure si cliqueu al reproductor de fotos de la dreta. Molt bon any nou.

Robert és tot imatge, deprés res de res, ja,ja. A la propera t'has de quedar la tercera transició sempre es la millor.

Karli repeteixo, la foto és del Abraham, ja,ja...això si la teva ja la tinc de fons d'escriptori. El dinar va ser perfecta, bones viandes i millor comapanyia. Aquesta setmana hem d'aprofitar les vacances i fotre-li canya. Jo demà estreno l'any amb una horeta pel passeig si vols ja ho saps fotem un truc.

Fran dijo...

T'en adones Ferran, que entrenant la marató les distàncies més curtes es fan soletes...
Bon any xiquet i felicitat i tranquilitat blanquiblaves...

IceXavi dijo...

Crec que vam compartir el duatló i també una foto però crec que no ens vam presentar...Surto de blau a la foto on està el Robert i en Byk!! Enhorabona pel duatló!!

Que tinguis una bona entrada d'any! Una abraçada

Mariona dijo...

Té raó l'Abraham, sembles un pro a les fotos :-). I la foto de la bici és molt xula, tens bon estil!! Enhorabona per la duatló i bon any nou!

Anónimo dijo...

La foto de la bici la !!!quiero yo!!!!! ya.
Supporter.

Ferran Vila dijo...

Home Fran, soletes, soletes. Això sí avui he fet una horeta i me he trobat molt millor del que pensaba. Salut, bon any i que el 2008 sigui balnaciblau ;-)

Enhorabona a tú també Xavi. Com ja t'he comentat al teu blog sento no haver-te saludat, a la propera no fallo.
Salut

Mariona, ja l'he dit al Robert que tot es façana a l'hora de la veritat de "pro" nati de plasti. Això sí ja fa bastantas any que m'arrosego amb la MTB i suposso que algo s'enganxa.

Supportes, la foto ya la tines. Feliz año.

karli dijo...

quin entrenillo avui eh?
ja tenia ganes de poder vestirme d'esport cony!!!
A veure si puc sortir aquests tres dies fins disabte cada dia ihem poso en unes condicions minimes per anar a Sitges!!...amb entrenos com el d'avui segur que aviat ens ho menjem tot!!!!

Ferran Vila dijo...

Molt bon entreno avui Karli. El dissabte si fa bon día et molarà molt Carretera de les aigües. Jo demà ja faig la inscripció per Granollers, a per totes.

Oscar 1977 dijo...

Com li he dit en byk, no és el primer cop que entrava a veure els vostres blogs, però em feia mandra possar un comentari, fer més amics bloggers i correr el perill de quedar-me enganxat al ordinador. Però bé, aquí estic!! Molt bona crònica i bones fotos, qui les fa? je,je...

Ferran Vila dijo...

Oscar amb això tens raó jo ja estic engaxat. Benvingut jo t'he de confesar que ambé havia fet alguna ullada al teu blog, ja,ja. Res que et poso un link per seguir-te...s'acumula la feina, ja,ja

javipobla dijo...

Felicitats per la duatló de Cabrils,em vau fer enveja estan tots els bloggeros per allí.Ja et falta menys per Bcn,2 mesets passen volan!

SANTI PONS dijo...

Ferran,
quan anem amb bici? va posa data coi, que estas molt vago eh, jejeje... bon any crack!

robert mayoral dijo...

vindràs a la mitja de Sitges??? allà també hi haurà 3ª transició!!!

Ferran Vila dijo...

Javi efectivamnet queda molt poc. El contador que tinc al blog sembla que cada dia va més rapid...m'estic acollonint.

Santi, al final aqust dies de vacances han sigut estressants, entre que la dona treballa i les compres m'han passat volant. Ho haurem de deijar per un cap de setmana. Ho anemt parlant.

Robert, no se com ho tinc per Sitges. Cuant sapiga com tinc la feina igual no em puc inscriure ja, a veure. Era una de les mitjes que tenia per preparar BCN. Si no vinc a correr intentaré venir a jalar.

Ferran Vila dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
ANDRES dijo...

Hey Ferran, como vas campeon??
Como me hubiera gustado estar ahi!!! Pero la verdad es que me pillaba bastante lejos....
Buen trabajo Ferran, a seguir a topeeee!!!!
Feliz año, perdon por el retraso

Ferran Vila dijo...

Feliz año Andres. Fue una buena experiencia, sobre todo compartir el día con todos estos pirados. A ver si algún día podemos coincidir en alguna competición que nos pille a medio camino.
Saludos y muchos kilometros para el 2008

rogero dijo...

ei!! jo també era al duatló! A veure i coincidim en alguna prova més! t'animo a venir a l'ametlla el dia 10, si més no ets pot servir d'entreno per la marató de barna!

Powered By Blogger