jueves, 20 de marzo de 2008

Collserola "mon amour"

Hace más de 4 años que ya no vivo en Barcelona, no añoro nada de la gran ciudad a excepción de una cosa: mí querida Serra de Collserola. Por suerte, vivo lo suficiente mente cerca como para cargar la bici en el coche y plantarme ahí en menos de media hora. Cosa que he hecho hoy, para hacer dos horita y media y 35 kilómetros de pistas y senderos increíbles y más estando al lado de la gran ciudad.

Concentrado en el camino, que el suelo está muy duro y los árboles no se apartan.

La Trek empieza a tener más años que Matusalen pero sigue dando la talla.

Que poca pendiente que tiene en la foto!. En esta trialera camino de Sant Medir no he puesto ni un pie, pero casi pongo la cabeza.

Y a 100 m. del cohe un reventón para acabar la jornada.

8 comentarios:

Lluis Ciclista dijo...

Si otro dia tienes ganas de salir con la BTT avisame y salimos juntos. Estoy arto de salir sooooloooooo !!!

David Rodriguez Roures dijo...

Yo tambien le estoy cogiendo el gustillo a la bici,se disfruta un monton,menos mal que el rebenton a sido al lado del coche que si no te hubiera tocado correr un poco jeje,un saludo,

PLuRieSPoRTiSTa dijo...

Iep Ferran la meba BTT tb tenia més anys q matusalem...però ara quin canvi! uff estic tornant a descobrir l´autèntic mountain bike! això dels pinxassos avui en dia ha passat a la història. salut!!

karli dijo...

Quina enveja!!!!!Això de Collserola t'ho coneixes com el passadis de casa teva!! vaig flipar el cop que m'hi vares portar.
Punxada al cantu!! a 100 mtres del cotxe...cap a casa i ja l'arreglaras a casa teva oi?
T'estàs biciant amb les fotos en marxa i qualsevol dia et fotaras un talegasso que ja veuràs!! ara això si, si et fots un pinyo almenys fotl'hi una foto eh...
Apa ves fent gana que avui ja saps que toca...Mejico lindo!!!!!

Ferran Vila dijo...

Cuenta con ello Luis. El pròximo día te llamo.

David la bici es uno de los deportes que más me gustan de todos lo que practico, el ski etaria por ahí, je,je. Hombre lo bueno de pinchar al lado del coche es que no he tenido que reparar.

Ja ho se ja, però es que aquest any era o bici nova de muntanya o bici de carretera i com que de montanya ja en tenia...he de mirar lo de fer les rodes tubeless, de tota manera no puntxo gaire.

El dia que me la foti apreto el disparador i penjo una foto de conya, ja,ja, Em vaig estalviar reparar, vaig fotre un llantaço i de poc que no em carrego la llanta. Avui a per la enchilada, je,je.

javipobla dijo...

Ferran ja t'estas treien el mono,eh nanu?ben fet,vigila les trialeres que t'hi pots deixar alguna peça dental,jeje,m'alegro que ja puguis tornar-te a intoxicar de bici!!Pensat lo de la bonaigua!!

Byk dijo...

Molt bon entreno Ferran, el millor de tot la transició a running a 100 metres del cotxe!! jejjejjeje Cuida't champion i a veure si ens veiem pronte!!!!

Ferran Vila dijo...

Javi el mono trigaré a treurem-el, quant més kilometres faig mes ganes tinc de seguir pedalant, je,je. He d'acabar de mirar calendaris, però la bonaigua té bon pinta, ja t'ho diré.

Tens raó Byk, va ser un entreno de trnsi, 35 km de bici 100m cursa a peu, ja,ja. Byk si puc vindré al stage el dissabt, ja et diré algo

Powered By Blogger