lunes, 21 de enero de 2008

Cancún

Pues sí, estoy en Cancún. La verdad es que no había comentado nada, por que el viaje es con la empresa y me daba un poco de pereza, yo no soy muy de playa y encima me partía por la mitad los entreno para BCN.
Os cuento rápido que aquí me clavan 3 euros por cada 15 minutos de conexión. Estamos en Cacún, Méjico, en el estado de Quintana Roo, os suena ¿no? El viaje es de los clásicos que hago yo, llevamos 24 horas en pleno Caribe y no ha parado de llover y para rematar, en el vuelo pille una faringitis esplendida. Eso sí la temperatura es ideal ni frío ni calor, sandalias y todo de corto. Estamos en un complejo hotelero típico de la zona, bungalows clónicos, un montón de "yanquis" que comen dos veces su peso para desayunar y tres para comer y un montón de bares donde corre el tequila y la caipiriña. Todos llevamos una pulserita idéntica en la muñeca, que a mí me recuerda a la que te ponen cuando te ingresan en un hospital, y sirve para acceder a todos los servicios del hotel.
Por suerte dentro de estos servicios hay un buen gimnasio que dentro de un rato voy ha catar. Como no hace muy buen tiempo y tampoco tengo el cuerpo para muchas historias, entre resfriados y jet lag, hoy haré media horita de cinta y una sesión de pesas, para al menos desengrasar un poco la maquinaria.
Por cierto, la playa es una pasada, arena blanca y un mar más quieto que la piscina de mi club en pleno entreno de waterpolo. Ya tengo planing para pasado mañana, despertador a las 7:00 y ha nadar 30' en pleno océano. Prometo foto para poner los dientes largos.

10 comentarios:

karli dijo...

Quintana roo, el meu neoprè es d'aquesta marca!!!serà veritat que està plovent?
Faringitis?collons nen ets el pupas Overmars tu tambe!!!
Vinga cap al gimnàs i a fotre una bona sauneta (ojo els gayots) i tot curat!!!!
Ull amb els taurons que aquesta platja m'han dit que està atiborrada, espero que hagis llegit el comentari avans d'anar a nedar!!jejejeje
Suposo que ja saps lo de l'español, derrota 2-1, encaixa el gol mes rapid de la historia de la lliga en 7,2 segons, lesió de Lafuente...un desastre...per vosaltres es clar!!!
Au disfruta gandul!!!
Si poses alguna foto d'alguna famella s'agraira eh,mes que res per veure el nivell!!!

SANTI PONS dijo...

Ferran,
fes fotos a bikinis va .... que cabron que ets, vaia viatge! una abraçada

IceXavi dijo...

No està mal fer un "break" per desconectar una mica d'aquí... A més tp ho tens tan malament, tens un gym... ;) Aprofita per desconectar i a tope quan torniss!!

Una abraçada!

robert mayoral dijo...

què Kabróooo!! ets el putu amo!!!
a pasar-ho bé!!

Abraham dijo...

Hei nanu, he llegit el ké has escrit i t'entenc perfectament.... jo hi vaig estar fa 5 mesos....quanta nostalgia. Nosaltres estavem a la Riviera Maya, a Xcaret!!!! Si pots ves-hi és només a 1 hora de Cancun i val molt la pena de veritat!!!! Disfruta neng!!!!!!!

Anónimo dijo...

Hola Pingüinito:La mamá y yo hemos leido tu escrito desde Cancún y nos ha gustado mucho, sobre todo a tu Mami. Aunque está asustada desde que ha leído que alguien dice que vayas en cuidado con los tiburones. osea "com sempre nen no corris".Hemos comido con la Pingüinita y nos lo hemos pasado muy bien.Hasta pronto besos.
Supporter i wife.

Fran dijo...

Ei, Ferran! No et pots queixar, la veritat, tents de tot a l'abast per poder seguir entrenant, només espero que no hagis oblidat les asics per què puguis disfrutar d'aquell clima. Aquí ja veus que hi ha algú que continua malalt. Mira la data d'avui, 23 de gener, quin número més maco, oi?

Oscar 1977 dijo...

Ferran, difruta al màxim i posa alguna foto!!!

Anónimo dijo...

Hola comnpanys. Tot lo bèo s-acaba. Falta poc per pillar l-avièo de tornada. Al final he pogut fer dos sesions d-una horta en cinta i dos sesisons de pesas. Al final no ha estat malamente. Ah! i tambèe esnorquel, motos d-aigua, rapel, tirolina,...a vosaltres que tal el curro, ja, ja...de bon rollo he.

Karli estrân aquî l-Espanyol que fagi el que vulgui, ja,ja.
Oscar, Santi, No puc penjar fotos cuant torni ja les posare. Hem de tancat lo del dia 9.

Javi, Robert, la coas no estâ malamente perô ja s-hem comensa a fer llarg.

Abraham, estic aprop d-Excaret, pero no he tingut temps de anar-hi.

Fran les asics estan aqui i poc o molt algo han treballat.

SANTI PONS dijo...

Pocasolta, pocavergonya! com pots anar a Cancún i queixar-te? no hi ha dret!!!! jejejeje

Powered By Blogger