lunes, 22 de junio de 2009

Globero ciclista

Foto gentileza de Mariona

Poco que contar de la 3 Naciones, día meteorológico espctacular, con bastante viento casi siempre de cara pero con unas vistas des de Envalira espectaculares, disfruté muchísimo. Si el año pasado Envalira me dio un 9 en la escala de sufrimiento este año no paso del 7, claro que luego lo pagué con el tiempo final bajando de las 5 horas raspadito, raspadito. Quizás tendría que haber sufrido un poco más a mitad del puerto para aguantar la rueda de algún grupo bueno, pero me dio por el conservadurismo. Me quedo con las sensaciones y con lo ciclista que se puede llegar a sentir un globerillo como yo en estas movidas, el año que viene tengo que hacer alguna marcha más.

11 comentarios:

jag75 dijo...

Ei, moltes felicitats!+
ara bé, que sàpigues que encara et falta molt per a ser membre del "total-globber team"
pensa´t lo del desert, je,je,je...

Anónimo dijo...

Felicidades Ferran!
Y cinco horas porqué? y cinco horas porqué? y cinco horas porqué? cinco horas cinco horas yo rodé!

Supporter 2!

Xavi García dijo...

Hola Ferran Soc el Xavi, al final i com sempre, uns minutets més que tu... vaig patir una mica pujant, anava amb un plat petit massa gros i ho vaig pagar a la pujada. Fins la propera !!!!

Ferran Vila dijo...

Jordi, doncs jo crec que de globero vaig bastan bé, ja,ja. Lo del desert está en l'arxiu de "pendients, no se quant però algún any caurà", je,je. Salut.

Supporte2 al final el Supporter 1 et cobrarà "royaltis", ja,ja. Vinga que ja queda menys pel 2 d'agosts, ja tenim controlat el "bareto" de les birres.

Xavi, encantat de coneixer i xarrar un ratet sobre la bici. Al final vaig marxar molt ràpid per que m'esperaban. Per aquests ports, el "compact" es bàscis a meny que no estiguis molt fort. A veure si coincidim un altre día en algún entreno "Piri". Salut

IceXavi dijo...

Moltes Felicitats! Quan la vas plantejar al blog, m'ho vaig estar pensant de fer-la... jejeje Però crec que era massa dura per mi encara... A seguir entrenant i ens veiem el diumenge no??

Salut i km's!

Mariona dijo...

Jo no tinc remei, em vaig passar tota la marxa fent fotos des de dalt la bici jajjajajja

Felicitats pel resultat i l'any que ve a tornar-hi!

Ferran Vila dijo...

Xavi, fes-la l'any vinent, no es tna dura, de fet es l'Envalira que es fa llarguet. Ens veim diumenge suposo que tú estarás a la priemra sortida amb els federats ja et buscaré. Salut.

Mariona gràcies per la foto, jo quan pillo la bici m'ho hagafo fort i no para ni apijar, je,je...A verue si a la propera ens veim.

Anónimo dijo...

Ferran,
el supporter 1 es un crack. El royalty se lo pago en las picornell en la previa si hace falta!
Supporter 2!

Anónimo dijo...

Santi te equivocas totalmente el centro de recaudación de royaltys y otros menesteres birreros se ha traladado el Bar Los Cazadores de la bonita y Muy Noble Ciudad de Cornellá del Llobregat.
Supporter.ONE

Anónimo dijo...

Perfecto Supporter ONE!el pago del royalty directamente a Los Cazadores a partir de ahora.
Supporter 2

Ferran Vila dijo...

Suportes que para chatear està el facebok, dejen libre la linea!!!!!

Powered By Blogger