domingo, 1 de junio de 2008

¿A quién madruga Dios le ayuda?

Pues no nos ha dejado. El despertado ha sonado a las 6:00 y la lluvia que caía en ese momento ya era como para quedarse en la cama. Pero la esperanza es lo último que se pierde. Así que me he levantado, he cargado los trastos y la bici en el coche y para Sant Cugat. De camino ya he visto que la cosa no iba a mejorar y la guinda ha sido a la llegada, cuando los Mossos estaban hablando con la organización para suspender la marcha. Al final han decidido seguir, pero tendríamos que ir agrupados en pelotones. Visto lo visto, ni he descargado la bici y tal y como he llegado me he vuelto para casa. Me he quedado sin Trans Collserola. Está claro que no tengo espiritu de martir. Eso sí, me voy a pegar un desayuno para enmarcar. A ver como les va a los que iban al triatlón de Mataró, el mar no estaba del todo mal para nadar, pero el tiempo es nefasto.

7 comentarios:

Fran dijo...

T'hauries d'haver fumat el porro de farigola per sortir aquest matí per Collserola... però ja has fet bé...no cal arriscar.
Ets un manitas, Ferran, molt bona la reconversió de la bicicleta...Per cert, tinc una rentadora que vull convertir-la en elíptica...pels dies de pluja...¿em pots ajudar?

karli dijo...

Doncs jo he baixat a Mataró i a estat una autentica llàstima!! La climatologia tambè ha fet de les seves, no ha impedit cap variació en el recorregut però els triatletes han patit lo seu, sobretot amb la bici doncs la carretera era molt mullada. M'he trobat amb en Robert i ha fet un bon tri quedant el 30è de la general.
Estic fins els collons d'aquest puto temps!!! si m'haguessis dit que no habies fet la marxa t'hagues trucat aquesta tarda que hem moria de ganes de sortir a pedalar!!!!
Ens veiem demà a la piscina!!!

Francisco Castaño dijo...

Bueno eso es lo que me ha pasado a mi este mes, no quiero ni pensar los pocos kms que he hecho en bici, cuatro findes sin cogerla, así que ahora a ver si poco a poco recupero el golpe de pedal.

A ver cuando podemos debutar.

Saludos.

Ferran Vila dijo...

Ja,ja,. Molt bo lo de la rentadora. No se. Si vols porta-la un dia a veura que es pot fer, je,je. Això si molta broma, però l'escoces Grame Obree, va batre el record de l'hora amb una bici que va disenyar ell mateix i en la que en el pedlier hi havia peces d' una rentadora. És totalment cert i t'estic parlan del anys 90.

Karli, ahir a la tarde vaig osrtir a correr per probar. El genoll fatal, no puc fer mes de 20 minuts. Amb aquest panorama nomes falta que continui la pluja i ja m'hagafa la "depre". Seguirem nedant.

Yo llevo 3 semanas sin meter mas de 70 kilometros seguidos, un desastre. ¿El debut?, tal y como me va la rodilla creo que para la temporada que vien. Intentaré mantener la motivación en la piscina. Por suert la bici sigui sacandome las penas.

Mariona dijo...

Ferran, el diumenge hi ha la marxa Rutes del Montseny. T'animes? 160 Km i 3000 m de desnivell 'casi nada' jeje

Sergi dijo...

Yo tampoco hice la trans, a pesar de q tenia pagada la inscripcion...

hay dias mejores para pedalear, no t preocupes...

yo una vez supe q no la habian suspendido, me arrepenti, pero bueno....

un saludo

Ferran Vila dijo...

Imposible Mariona. Diumenge treballo, no hi ha manera de coincidir. La semana vinent vaig a les 3 Nacions a Puigcerdà. 140itants km. Es pase per Andorra (por d'Envalira) y França (d'aquí el 3 nacions). Si t'animes diguem-ho.v

Segi,benvingut a Acumulando Km. No la van suspendre, però m'ham dit que va se un drma. La major part de la pedalada va ser neutralitçada. Amb continuos parons, frenadas i alguna caiguda. Molt perillos. Alguns ho van veure tan "xungo" que van tirar cap endevant i la van fer amb el transit obert. Lo millor tornar a esmorçar a casa.

Powered By Blogger